TRENUTNO V ETRU
POSLUŠAJ V ŽIVO
GLEJ V ŽIVO
SPORED

13:51

VISKI

LIDIJA BACIC

13:47

SVOJU ZVIZDU SLIDIN

KLAPA KUMPANJI

13:42

JOS NE MOGU PRISTAT VOLIT

KLAPA ISKON

13:38

SRCE ZADRHTI

MARTIN IN MARTINA

13:34

ZADNJA NOC

ZAN SERCIC

13:29

FALI MENI ONA

JOLE

13:25

LJETO DVAPUT GODISNJE

FRAN

13:22

U MALENOJ VALI

MINEA, GARCIA

13:17

NA FRISNO

BQL

13:10

DOLAZIM

SEERGEJ CETKOVIC

17. 09. 2021 10:52 | M.H.

Znamka leta je Lesnina

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je Lesnina prejela naziv znamka leta za kampanjo »Dobrodošli doma«.

Tv oglasi s hudomušnimi Švedi so navdušili vso Slovenijo. Foto: Lesnina

Gre za eno od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij, ki pa ni navdušila samo žirije, ampak so tv oglasi postali pravi viralni hit, ko je v Slovenijo spomladi prišel švedski ponudnik in Lesninin konkurent Ikea.

V vseh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V spotih je Lesnina na duhovitnačin izpostavila svoje prednosti, na spletnih kanalih pa so kampanjo nadgradili z domiselnimi 'navodili za uživanje', kot odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva.

Pomembno je bilo, da se je naročnik strinjal s ključnim delom kreativne ideje, da v oglasih uporabijo švedščino. Kampanja je bila še toliko bolj simpatična, ker ni bila zasnovana kot napad na konkurenco, ampak je tekmecu izrekla dobrodošlico.

Lesninina kampanja se v teh dneh nadaljuje, hudomušni Švedi se vračajo, v novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje, zunaj pa je tudi že prvi od mnogih prodajnih spotov.

Fotogalerija