Slovenci najhitrejši na Merkur zavarovalnica L'Etape Slovenia by Tour de France 2025
Kranj je minuli konec tedna postal prava kolesarska prestolnica, ki je privabila množico kolesarjev in njihovih navijačev. Četrta izvedba festivala Merkur zavarovalnica L'Etape Slovenia by Tour de France 2025 je združila šport, družine, vrhunsko glasbeno doživetje in povezala celo sodelavce in kolege.

Najmlajše kolesarje in junake na poganjalčkih je vzpodbujal njihov junak in ambasador dogodka Matej Mohorič. Foto: Sviglo Production
Najmlajši so se v soboto lahko preizkusili na poganjalčkih, starejši osnovnošolci pa na kratkih trasah, kjer jih je spodbujal tudi ambasador dogodka Matej Mohorič. Brezplačno prijavo jim je omogočila Gorenjska banka.
Več kot 230 otrok je doživelo pravo dirko v duhu Tour de France, a brez merjenja časa. Ob koncu preizkušnje so nasmejani mladi kolesarji prejeli spominske medalje, med njimi pa so zagotovo tudi nasledniki naših največjih kolesarskih zvezdnikov.

Poslovna etapa Merkur zavarovalnice
Novost letošnje izvedbe festivala je bila poslovna etapa Merkur zavarovalnice, kjer se je pomerilo kar 54 ekip iz različnih podjetij in organizacij. V plemenitem cilju – povezati sodelavce in poslovne partnerje – sta največji ekipi prispevala DSU in Občina Kranj. Dogodek je dokazal, da kolesarstvo lahko odlično poveže tudi poslovni svet.


K0.0lesari na polno!
Vrhunec sobotnega dogajanja je bila druga izvedba atraktivnega Union 0.0 Radler Isotonic izziva K0.0lesari na polno!, v katerem so se kolesarji na vzponu na Jelenov klanec merili s časom Mateja Mohoriča.
Sto tekmovalcev je v 30-sekundnih intervalih premagovalo 500-metrski vzpon in napadalo najboljši čas. Naslova kraljice in kralja Jelenovega klanca sta osvojila Tina Klinar in Domen Bivic. Izziv je tudi letos omogočil Union 0.0 Radler Isotonic.

Navijačem ni bilo dolgčas
Medtem ko so se kolesarji spopadali s klanci in ovinki, so navijači ter ostali obiskovalci uživali v številnih aktivnostih in animacijah. Na stojnici Francoskega inštituta pod okriljem Francoskega veleposlaništva v Sloveniji so lahko spoznali francosko kulturo in se naučili nekaj besed v francoščini.
Pika na i pa je bil zagotovo nastop priljubljene Nine Pušlar, ki je v dneh pred dogodkom kot ambasadorka Merkur zavarovalnice k obisku in udeležbi povabila tudi na Aktualu, ponosnem medijskem pokrovitelju kolesarskega festivala.

Nedeljska etapa v slogu Tour de France
Nedelja je prinesla osrednji del festivala – pravo etapo v slogu Tour de France. Udeleženci so se lahko pomerili na različnih dolžinah, od lažjih izzivov do zahtevnejših tras, ki so razkrivale lepote gorenjske pokrajine.

Ob 9. uri se je na startni črti zbralo več kot 1.400 rekreativnih kolesarjev iz kar 30 držav, ki so se hkrati podali na dve razdalji: 80-kilometrsko krajšo in 130-kilometrsko daljšo. Merkur zavarovalnica L'Etape Slovenia by Tour de France 2025, ki je del prestižne serije by Tour de France, slovi kot dogodek z največjim deležem tujih udeležencev.

Na najdaljši, 130-kilometrski trasi, sta bila najhitrejša in sta rumeno majico osvojila Slovenca – Laura Šimenc Kramar s časom 3:23:37.5 in Matic Grošelj s časom 3:13:59.3. Na 80-kilometrski preizkušnji pa sta slavila Lena Repinc s časom 1:56:44.7 in Patrik Mikac s časom 1:49:23.9.
Navijači ob progi so poskrbeli za glasno spodbudo, kolesarji pa so na vsakem kilometru občutili pristno izkušnjo ene največjih kolesarskih zgodb na svetu.





Še več utrinkov pa v spodnji galeriji.